Gestió de casos

La gestió de casos és un procés de col·laboració per assessorar, planificar, facilitar i defensar les opcions i els serveis que donen resposta a les necessitats de salut de les persones a través de la comunicació i l’organització dels recursos disponibles promovent resultats de qualitat i cost-efectius.

El professional de gestió de casos coordina processos, fa seguiment dels cuidadors informals i dels proveïdors de serveis per assegurar que el pla establert es desenvolupa de manera adequada, i es monitora per una efectiva provisió de serveis basada en els resultats específics desitjats.

Des del mes de juliol estem publicant dades sobre els pacients que es segueixen en gestió de casos.

Aquí podeu veure com es presenten les dades:

gestió de casos

 

Les dades es publiquen per equip, SAP i Àmbit. Estem treballant per publicar-les també per professional.

Així que, de moment, només ho poden consultar els responsables d’equip. Un cop publiquem les dades per professional, també ho podran veure els professionals de Gestió de Casos.

Teniu més informació de quins indicadors s’estan calculant (9 en total) en aquest enllaç de la wiki (només accessible des de la intranet): http://10.80.217.68/wikindicadors/Indicadors_gesti%C3%B3_de_casos

Anuncis
Aquesta entrada s'ha publicat en Inici i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s