L'”ull de falcó”

Llufa_351Salutacions i bones festes de part del SISAP. Aprofitem avui per comunicar-vos un petit canvi en el funcionament de la bústia SISAP.

Des que es va implementar la bústia, el nombre d’incidències comunicades per professional s’ha incrementat enormement,  multiplicant-se per 5 (veure figura). Aquest fet té conseqüències positives,  com per exemple una millor comunicació entre nosaltres i vosaltres,  i una de negativa: no som capaços de respondre a aquest volum en un temps raonable.

grafic

Per intentar trobar una solució vam pensar en el tenis. Segurament sabeu que en cada set d’un partit de tenis  el jugador té  tres “ulls de falcó” o possibilitats de reclamar a l’àrbitre un punt dubtós.  Si l’ull demostra que el  jugador tenia raó, continua mantenint-ne els tres; però  si demostra que no, en perd un.  Aquesta idea l’aplicarem a la bústia del SISAP:  cada professional tindrà 3 possibilitats d’enviar incidències a l’any i si no són justificades, en perdrà una. A les pantalles de la bústia sortiran dues icones noves:

  • ULL mostra el nombre d’ “ulls de falcó” que et queden.
  • TRESORdóna accés a la botiga SISAP on, si no et queden “ulls de falcó”, en podràs comprar més; a banda d’oferir moltes altres ofertes interessants.

bustia_nova

Anuncis
Aquesta entrada ha esta publicada en Inici, Uncategorized. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

12 respostes a L'”ull de falcó”

  1. Rodriguez Andres, Monica ha dit:

    Pero os referis a comprar con dinero ????

    Y nosotros podemos limitar las consultas de nuestros pacientes también? Y penalizarles si no están justificadas?

    No me parece para nada buena idea. Antes recibíais menos incidencias porque vuestro mail no aparecia por ningun sitio.

    Monica rodriguez

    CAP Vallirana

    si9sap posted: “Salutacions i bones festes de part del SISAP. Aprofitem avui per comunicar-vos un petit canvi en el funcionament de la bústia SISAP. Des que es va implementar la bústia, el nombre d’incidències comunicades per professional s’ha incrementat enormement, “

  2. Joaquima Llonch i Puig ha dit:

    Comparteixo la sorpresa de penalitzar una observació. Era d’esperar que tinguéssiu aquest allau de demandes, ja que s’assembla a la “veda oberta” a algú capaç d’escoltar. Segurament podreu detectar aspectes a millorar en aquest servei. És problable que això només passi al principi. Si m’ho permeteu, us dóno les gràcies per la proximitat i l’acessibilitat. Heu de valorar també l’interès dels professionals per fer la feina ben feta, i les limitacions del mitjà de l’EQA.
    Bones Festes

  3. marta mengual ha dit:

    molt bona aquesta!!!. jo crec que al passar de la pantalla 10 de SiSAP o si se’t penja més de tres cops haurieu de donar “ull” extra i així cada 10 pantalles. I si l’incidència és sobre AVC-CI_antiagregant o anticoagulants un comodí a fer servir en els següents 30 dies.
    Bones festes!!!

  4. nuria ha dit:

    es una inocentada, oi??????????????????

  5. rosa vanaclocha nofre ha dit:

    Aixo es una inocentada!!!!!

  6. Anna Bayerri ha dit:

    Penso que amb els jocs podem aprendre.
    Pero… El funcionament de la bústia SISAP ha disparat les alertes.
    El sistema deuria de pasar una ITV per saber que és el que no funciona bé.I evitar contaminar l´ambient. ( ambient: col.lectiu de professionals amb interes per fer-ho bé)
    BONES FESTES !!!!

  7. Elias Casals ha dit:

    Molt bona la innocentada!!!

  8. marina ha dit:

    Espero que realment sigui una innocentada i que no haguem de pagar res… ja el que faltaria!
    Penso que és molt bona eina el poder comunicar-nos per mail de manera fàcil i que això no s’hauria de penalitzar. També penso que s’haurien de contestar i poder resoldre els dubtes que us enviem ja que 2 vegades que ho he intentat només he obtingut una resposta genèrica on em contesteu que la petició ha estat enviada i que intentareu respondre però ja fa molt de temps d’això (i era abans de que publiquéssiu el mail del sisap a la web) i no vaig obtenir cap resposta ni cap aclaració… Espero que aquest servei pugui millorar i que ens sigui d’utilitat a tots/es.

  9. Jordi Grau Bartomeu ha dit:

    Avui dia de vacances estic revisant els llistat EQA Criteris diagnòstics de Malaltia Renal Crònica. i al denominador hi ha de constar un FG > 60 actualitzat. Del llistat de 23 pacients m’atreveria a dir que més de la meitat son avis que el seu dia foren derivats al servei de nefrologia del H de referència (en aquest cas el H del Mar) i que controlen periòdicamen els nefròlegs.
    Sobta
    1) Que no es puguin trasladar el resultats de les analítiques hospitalàries al eCAP de forma automàtica.
    2) Que no es VULGUI saber quin origen té la medicació induïda (la del hospital és novedosa, cara i en ocasions amb millors alternatives) i se’n faci responsable al metge de familia i a sobre se’l penalitzi.
    3) El program té moltes mancances… Jo que faig assitència continuada al CAP Manso us n’explicaré una: quan l’ambulància del SEM porta una persona gran crònica complexe descompensada si té la desgràcia de ser visitada en una EVA (ABS privatitzada) el metge de urgències no pot accedir a la història, ni al diagnòstics, ni als cursos clínics. Només pot intuir les malalties per la medicació que pren.
    L’ull del Falcó hauria d’estar al servei del professional, ajudar-lo ha detectar errades (cosa que en part ja fà), analitzar la prescripció dels especialistes de 3r nivell (no pot ser que nguany m’ahaigi de discutir amb el traumatòleg per un Denoxumab subcutani pautat durant 365 dies per una indicació que ni tan sols té (consolidació de fractura) i un cost de > 430 euros / mensuals ( més de 5000 euros el cost total, per una indicació que èticament no s’aguanta per enlloc.

    • si9sap ha dit:

      Benvolgut Jordi,
      Ens posarem en contacte amb tu via correu electrònic (ja que ens has deixat el teu nom complert) per poder parlar del què ens comentes, que no és poc. Les 3 observacions que fas són molt raonables des del nostre punt de vista, i tot i que que no està completament a les nostres mans arreglar-los, veure com podríem des del SISAP contribuir-hi.
      Salutacions,
      SISAP

  10. Jose Miguel Baena ha dit:

    Era de preveer que con tantos indicadores se disparasen las consultas…Siempre he pensado que indicadores pocos e indiscutibles y relacionados con variables “duras” de resultado. Lo que no tiene ningún sentido son indicadores relacionados con variables intermedias o subrogadas. Y de estos hay unos cuantos…
    Por tanto no me parece correcto penalizar a los profesionales por un problema que no han generado ellos.

    Bon any

  11. Retroenllaç: L’ull de falcó, era una innocentada però seriosa | SI9SAP

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s