Avui us presentem una novetat que tot just acabem d’incorporar a les pantalles del SISAP a l’ecap: la possibilitat de programar una visita virtual a partir dels llistats de l’EQA.
Així, quan un professional entri en un dels llistats de pacients no resolts, veurà una casella a mà dreta que té com a títol “Visita virtual“.
El professional podrà marcar aquells pacients que vulgui programar-se a l’apartat de visites virtuals de l’ecap. Un cop marcat un pacient, apareixerà una finestra on es pot escriure un comentari:
Llavors, només cal pitjar sobre el botó “Programar” i s’afegirà el pacient a l’apartat de visites virtuals de l’ecap, amb el comentari que s’hagi escrit.
Esperem que aquesta millora us sigui molt útil a l’hora de gestionar els pacients que apareixen als vostres llistats de l’EQA.
No funciona l’aplicatiu per programar visites virtuals!
Moltes gràcies pel comentari. En principi, hem comprovat i el procés de programar visites virtuals funciona correctament de forma general. Podria ser que fos algun problema concret. Millor que ens enviïs un correu a la bústia del sisap explicant la incidència , així com l’usuari.
Moltes gràcies!
A mi tampoc em funciona. Després de posar el comentari i clicar PROGRAMAR, surt un missatge que diu que no s’ha pogut programar
Però demanar una programació que significa… que atenció a l’usuari el programa? Jo porto mesos demanant programacions per aquesta via i no veig que es facin…
Les visites virtuals no són això que comentes. Programar una visita virtual és inserir-te un pacient a sota de l’agenda per a poder revisar posteriorment la història clínica sense la seva presència.
bon dia
els treballadors socials no poden accedir des de la visita virtual al modul de valoració social i sols poden accedir si insereixen la visita com una resolució telefònica o una presencial .
aixo en fa que la nova funcionalitat que seria tant practica no es operativa
preguen es sol-venti aquesta disfuncionalitat
salutacions
Jo tampoc puc programar-me les visites virtuals com dieu…
Bona tarda, els Treballdors Socials no tenim lligades les visites virtuals al mòdul de treball.
Per tant les VV no són pràctiques, les hem d’inserir com a telefòniques / no presencials / precencials.
Caldria poder lligar-ho i fer servir la funcionalitat !!!
Gracies
soy pediatra, no me funciona la programacion de visitas virtuales desde las listas del sisap, a quien debo dirigirme? a qué correo electronico escribo?
Buenos días,
a mí tampoco me deja programar virtuales a través de los listados EQA. No me da ningún mensaje de error y aparentemente todo es correcto, pero no me aparecen en el eCAP…
Retroenllaç: Més sobre les visites virtuals | SI9SAP
Hola a tothom
Gràcies pels comentaris. Hem intentat resoldre els problemes que hi havia amb la programació de visites virtuals a partir dels llistats de l’EQA. Us en fem un resum en el següent post del bloc: http://9.sisap.cat/visites-virtuals
Retroenllaç: Programar visites virtuals a partir dels llistats del DBSform | SI9SAP
¿por que los odontologos tampoco tenemos acceso a la programación de visitas virtuales?
Hola Margarita, crec que si que funciona pels dentistes. Jo de fet n’he inserit unes quantes. Ara bé, simplement et queda un llistat constant a sota l’agenda per anar-los reprogramant, introduint dades, el que calgui. La veritat es que pot ser força pràctic.