Degut a una manca temporal de personal, les incidències que arriben al SISAP a través del correu electrònic i que necessiten ser classificades i adreçades als tècnics del SISAP, no podran ser ateses durant les pròximes setmanes. Per aquest motiu, si ens feu arribar una incidència, notificació o consulta per correu, aquestes no podran ser classificades i no podreu rebre la resposta adequada.
Per atendre aquestes situacions, el SISAP disposa d’un circuit de notificació d’incidències:
- Si disposeu d’usuari de sION, podeu introduir-les directament al sistema i les respondrem en els terminis habituals.
- Si no disposeu d’usuari de sION, poseu-vos en contacte amb el vostre tècnic de salut. Tots els tècnics de salut disposen d’usuari de sION i poden obrir incidències i rebre les respostes pertinents.
Disculpeu les molèsties que aquesta situació us pugui ocasionar.
Aprofitem per recordar-vos, com ja us vam comentar fa unes setmanes, que el sION és el sistema de gestió d’incidències del SISAP. Ja fa dos anys que està en funcionament i el seu ús s’ha anat estenent per tot el territori. Gràcies als seus avantatges (seguiment de la incidència, registre acurat de tots els comentaris, accés a qualsevol pregunta i resposta, etc.) creiem que totes les incidències adreçades al SISAP haurien de vehicular-se a través d’aquest sistema. Recordeu, però, que no s’han d’enviar dades personals dels pacients al sION, entre elles els codis d’identificació personal (CIP). Aquí teniu un breu esquema del procés:
Happy ioning!